fala uderzeniowa warszawa

Fala uderzeniowa Warszawa– pomoc w chorobie zwyrodnieniowej stawów

Choroba zwyrodnieniowa stawów dotyczy coraz większej ilości osób, zwłaszcza osób starszych, ciężko pracujących, długo pracujących. Jeszcze do niedawna uważano, że choroba ta atakuje jedynie osoby starsze, jednak dzisiaj obserwujemy, że nie jest to wcale choroba wynikająca ze starzenia się organizmu, bo zapada na nią coraz więcej ludzi w wieku 20-30 lat.  Atakuje ona głównie stawy biodrowe i kolanowe, powodując niszczenie się chrząstki stawowej. Zmiany zwyrodnieniowe atakują też w dużej mierze torebki stawowe i pozostałe struktury okołostawowe. Osoby, które prowadzą nieprawidłowy tryb życia, źle się odżywiają, nie podejmują aktywności fizycznej i są otyli, niewątpliwie są bardziej podatni na nieprawidłowe zmiany w napięciu mięśni. Podstawową techniką w walce z bólem stawów jest technika manualna wsparta o zastosowanie fali uderzeniowej, co daje nam zwiększoną skuteczność terapii i szybszy powrót do zdrowia.

Jakie działanie fali uderzeniowej powoduje, że jest ona tak skuteczna?

Fala uderzeniowa Warszawa, dzięki temu, że ma działanie punktowe i nacelowana jest na tkanki miękkie otaczajace staw, pozwala przywracać odpowiednią biomechanikę ruchu w stawie.Dzięki wykonywanemu zabiegowi, możemy dotrzeć do najgłębszych miejsc i zlikwidować uporczywy ból. Zdecydowanie dotarcie do najgłębiej położonych miejsc przy użyciu fali, jest bardziej możliwe, niż jak przy badaniu palpacyjnym. Rehabilitant podczas terapii falą uderzeniową dokonuje także badania pozostałych stawów, które z czasem mogą poprzez swoją nadaktywność, także wytwarzać ból. Najważniejsza w terapii falą uderzeniową i przebiegu choroby stawów,  jest nasza aktywność fizyczna, dzieki której będa widoczne efekty terapii, nie powodujące ich cofania się a choroba nie będzie postępowała. Kiedy objawy chorych stawów zaczynają nam nadmiernie dokuczać, lekarz może zdecydować o włączeniu środków farmakologicznych, wspomagających i dających siłę na przetrwanie terapii.